Efficiënte administratieve ondersteuning voor MKB-ondernemers
Als ondernemer heb je vaak weinig tijd voor de financiële administratie. Misschien ontbreekt het je vaste personeel aan de nodige kennis of tijd om deze taken uit te voeren.
Stel je voor dat je administratie altijd op orde is. Geen achterstallige betalingen, een overzichtelijke boekhouding en direct inzicht in je financiële situatie.
Ik regel nauwgezet en met veel plezier jouw financiële administratie, zowel op locatie als op afstand, of een combinatie daarvan. Of het nu gaat om eenmalige of reguliere werkzaamheden, ik sta voor je klaar.
Diensten die ik aanbied:
- Complete boekhouding: facturering, crediteuren- en debiteurenbeheer, bonnetjes verwerken, Kas- en bankmutaties verwerken, BTW en ICP aangifte.
- Stroomlijnen werkprocessen debiteuren- en crediteurenbeheer
- Project-, leden- en urenadministratie.
- Begeleiding zelf-administratie E-boekhouden.
- Werken met Exact Online.
Laat mij je helpen, zodat jij je kunt focussen op wat echt belangrijk is: het laten groeien van je bedrijf.
Huur administratieve support in
Buro Baljon
- Niet meer achter de cijfers aanlopen, maar altijd helemaal bij zijn
- Geen vast financieel medewerker nodig
- Ondersteuning in huis of op afstand
- Direct overzicht van openstaande posten en te betalen belastingen
- Geen onzekerheid meer over je financiële situatie
Uurtarief
€ 62,50
Een gereduceerd tarief is mogelijk bij een wekelijkse dienstverlening op locatie of op afstand.
Reken vandaag nog af met je financiële zorgen!
Zet vandaag de eerste stap om je administratie op orde te krijgen.
Neem contact op, zodat ik je hierbij kan ondersteunen. Laat je gegevens achter op het formulier. Ik bel je dan zo snel mogelijk.